Usługi

Audyt sprzedaży internetowej

Celem audytu jest wskazanie mocnych i słabych stron oferty internetowej. Zwiększając sprzedaż należy pamiętać o systematycznym podnoszeniu jakości świadczonych usług/produktów. W sprzedaży internetowej już na pierwszy rzut oka konsument wyrabia sobie zdanie o firmie, podświadomie analizując ofertę sprzedażową.  Inwestycja w profesjonalną ocenę pozwoli na:

  • usunięcie błędów z oferty;
  • zwiększenie jej konkurencyjności;
  • wyróżnienie oferty na tle rynku;
  • konsultacja eksperta w dziedzinie tworzenia oferty i sprzedaży internetowej;
  • poznanie czynników wpływających na decyzje konsumenckie.

Każdy audyt przeprowadzany jest przez ekspertów z dużym doświadczeniem w e-handlu. Często tworząc ofertę kierujemy się własnym zdaniem, co nie będzie pokrywało się z decyzjami konsumentów. Należy zadbać zatem, aby tworzyć ofertę dla grupy docelowej. Jednym z najskuteczniej sposobów jest poznanie opinii ekspertów.

Audyt składa się z czterech kroków:

Krok I: Poznanie branży, specyfiki prowadzonej działalności

Krok II: Analiza mocnych i słabych stron oferty

Krok III: Wypracowanie wniosków

Krok IV: Raport z audytu

Krok V: Wspólne omówienie wniosków