Usługi
Audyt sprzedaży internetowej
Celem audytu jest wskazanie mocnych i słabych stron oferty internetowej. Zwiększając sprzedaż należy pamiętać o systematycznym podnoszeniu jakości świadczonych usług/produktów. W sprzedaży internetowej już na pierwszy rzut oka konsument wyrabia sobie zdanie o firmie, podświadomie analizując ofertę sprzedażową. Inwestycja w profesjonalną ocenę pozwoli na:
- usunięcie błędów z oferty;
- zwiększenie jej konkurencyjności;
- wyróżnienie oferty na tle rynku;
- konsultacja eksperta w dziedzinie tworzenia oferty i sprzedaży internetowej;
- poznanie czynników wpływających na decyzje konsumenckie.
Każdy audyt przeprowadzany jest przez ekspertów z dużym doświadczeniem w e-handlu. Często tworząc ofertę kierujemy się własnym zdaniem, co nie będzie pokrywało się z decyzjami konsumentów. Należy zadbać zatem, aby tworzyć ofertę dla grupy docelowej. Jednym z najskuteczniej sposobów jest poznanie opinii ekspertów.
Audyt składa się z czterech kroków:
Krok I: Poznanie branży, specyfiki prowadzonej działalności
Krok II: Analiza mocnych i słabych stron oferty
Krok III: Wypracowanie wniosków
Krok IV: Raport z audytu
Krok V: Wspólne omówienie wniosków